Če mislite, da spadajo otroški vozički v tisto kategorijo rabljene otroške opreme, ki jo je lahko prodati, ste se zmotili. Razen, če ste imeli zelo moderen voziček in ste se odločili za prodajo že po letu ali dveh. »Konkurenca« je namreč velika, cene rabljene opreme so nizke, mamice pa so kar precej izbirčne. In tako otroški vozički ostajajo v kleteh in na podstrešjih, saj so premalo moderni ali premalo cenjeni za prodajo (oziroma ceno, ki jo pričakujete). Kako se temu izogniti?
Prvič: kupite voziček, ki spada v srednji cenovni razred, hkrati pa je lahek. Otroški vozički, ki tehtajo preveč, namreč nimajo velikega kroga kupcev. Vsaj mamic, ki živijo v bloku in ga morajo nesti po stopnicah, ne zanimajo.
Drugič: voziček vzdržujte. Kako? Če se kakšen del uniči, ga nadomestite, kolesa večkrat naoljite, prevleke pa redno perite, vendar z blagimi čistilnim sredstvi in pri nizkih temperaturah, da se ne izrabijo. Na sušilec pozabite, da se ne bodo skrčile. In če ima otrok v vozičku »nezgodo«, prevleke in ogrodje ravno tako operite takoj – nič ni hujše kot otroški vozički neprijetnega vonja.
Tretjič: pred prodajo voziček »polepšajte«. Verjeli ali ne, a otroški vozički so videti precej bolj ohranjeni, če na ogrodju uporabite kakšno sredstvo, ki ga vaša močnejša polovica uporablja za vzdrževanje oziroma čiščenje avtomobila.
In četrtič: poskrbite za lepo fotografijo! Voziček postavite nekam »na samo«, da ne bo v njegovem ozadju polno krame. Če boste objavili več slik, pa je lahko na kakšni v njem tudi vaš otrok – čist, lepo oblečen in nasmejan, da se bodo potencialne stranke že ob sami sliki »stopile«.
Pa srečno prodajo! Več o otroških vozičkih najdete na tej strani.