Kako optimizirati spletno trgovino

Optimizacija spletnih strani postaja vse bolj širok pojem. Tehnologije se razvijajo s svetlobno hitrostjo in tudi spletni iskalniki postajajo vse pametnejši in zahtevnejši. To kar je še včeraj veljalo za zlato pravilo optimizacije, danes morda več ne velja. V kolikor prebirate starejše zapise na temo optimizacije spletne strani boste hitro ugotovili, da so se postopki močno spremenili. V tem članku bomo govorili predvsem o optimizaciji spletne trgovine in navedli nekaj nasvetov, ki se bodo v praksi dobro obnesli.

Spletno trgovino optimiziramo zelo podobno kot spletno stran. Najpogostejše vprašanje, ki si ga zastavljajo lastniki spletnih trgovin je kako optimizirati ogromno produktov, kategorij in podkategorij. Najboljše je razmišljati široko in se v prvi vrsti osredotočit na gradjo avtoritete spletne trgovine. Optimzacije spletne trgovine se lahko lotite na več načinov. Glede na to, da se stvari hitro spreminjajo in je potrebno nenehno učenje, ki vam bo vzelo ogromno časa, bo najboljše, da celotno optimizacijo prepustite spletni agenciji. V tem času, ko bo agencija opravljala svojo delo se boste lahko vi v celoti posvetili prodaji.

Agencijski delo pri optimizaciji spletnih strani bo zajemalo verjento naslednje: dodelava vsebin na spletni strani, gradnja unikatnih vsebin, ki bo predstavljala dodano vrednost za obiskovalce in seveda zunanja optimizacija s katero bo agencija zagotovila ustrezne povezave na vašo spletno stran. Verjetno se sprašujete zakaj bi vse te zunanje povezave sploh potrebovali. Za optimizacijo spletne trgovine so nujno pomembne saj iskalniki kot je Google takšne povezave vidijo kot priporočil in več boste imeli takšnih priporočil večjo avtoriteto bo imela vaša spletna trgovina. Seveda se bo posledično avtoriteta prenesla tudi na izdelke in kategorijo. Seveda pa je gradnja priporočil le eden od faktorjev rangiranja v spletnih iskalnikih.

Socialna omrežja imajo zadnja leta vse večji vplih na pozicioniranje spletnih strani. Ne samo, da si lahko preko njih zagotovite dodaten obisk, so tudi velik pokazatelj kako pomembna je vaša spletna stran. Iskalniki danes spremljajo vse, od prihoda obiskovalcev, obnašanja obiskovalcev, število časa, ki ga preživijo na določeni strani itd. Na podlagi zbranih podatkov lahko ugotovijo ali je vaše spletno mesto dodana vrednost za obiskovalce ali ne. V kolikor obiskovalci napoteni iz socialnih omrežij in tudi iskalnikov hitro zapuščajo vašo spletno trgovino je to lahko pokazatelj, da si ne zaslužite visoke pozicije v iskalnikih.

Optimizacija spletnih strani in trgovin danes pomeni, da ste osredotočeni na vrsto procesov, od unikatne vsebine in priporočil do uporabniške izkušnje. Uporabniška izkušnja je tista, ki danes pomeni veliko in brez dobre uporabniške izkušnje boste težko visoko pozicionirani.